Sintagma 26 (2014) |
Pág. |
Article |
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7-21 |
Alarcón Hernández, P. & C. Díaz Larenas. El rol de la dinámica de fuerzas en la construcción reflexiva formal pararse + dativo / The role of force dynamics in the formal reflexive Spanish construction pasarse with dative case |
23-35 |
Silletti, A. M.: Signes graphiques et reformulation dans le discours de vulgarisation scientifique: analyse d’un corpus comparable français, italien, anglais / Punctuation markers and reformulation in the discourse of scientific popularization: analysis of a French, Italian and English comparable corpus |
37-54 |
Rao, R.: On the status of the phoneme /b/ in heritage speakers of Spanish / Sobre l’estatus del fonema /b/ en els parlants d’herència de l’espanyol |
55-72 |
Fábregas, A.: Un aspecto de la sintaxis de los cardinales complejos / An aspect of the syntax of complex cardinals |
73-88 |
Aparicio, J.; Coll-Florit, M. & I. Castellón: Perífrasis incoativas: aproximación cognitiva y estudio de corpus / Inchoative periphrases: cognitive approach and study of corpus |
89-102 |
Mare M.: Demostrativos y posesivos posnominales en español / Spanish post-nominal demonstratives and possessives |
103-118 |
Camargo Fernández, L. & B. Méndez Guerrero: La pragmática del silencio en la conversación en español. Propuesta taxonómica a partir de conversaciones coloquiales / The pragmatics of silence in Spanish conversation. a taxonomic proposal based on colloquial conversations |
119-131 |
Robles Garrote, P.: Propiedades contextuales del discurso académicocientífico: la conferencia y sus variantes / Contextual properties of academic-scientific discourse: conference presentation and its variants |
133-147 |
Saladrigues, G. & À. Llanes: Examining the impact of amount of exposure on L2 development with CLIL and non-CLIL teenage students / Examining the impact of amount of exposure on L2 development with CLIL and non-CLIL teenage students |
148-149 |
Publicacions rebudes / Received publications. |